luni, 12 ianuarie 2009

Teribilismul la volan

Stau cateodata plictisit si butonez telecomanda dupa-masa sau seara. Pe toate canalele vad numai stiri : celebrele stiri de la ora 5 de pe ProTV , Prima Tv la ora 6 iar stirile de la ora 7 pe restul programelor. Cel putin o data la doua zile apare la televizor cate un copil cu o masina puternica primita cadou de la taticu si mamica implantat intr-un copac, cap de pod sau ca a omorat pe cineva. Din pacate nu intotdeauna ei sunt victimele principale ale acestor accidente... din pacate fac o gramada de victime colaterale. Eu am o vorba : "frate daca vrei sa mori la volan , mori singur nu-i lua si pe altii cu tine ca aia n-au nici o vina".

In ultimii 2 ani de cand sunt si eu prezent pe sosele am auzit in Oradea de 3 baieti tineri care au murit pe motociclete. La acest accident pot zice ca am fost si eu prezent in sensul ca eu intram pe usa facultatii si am auzit un POC!!! am crezut initial ca era ceva basculanta care lucra acolo dar cand am ies dupa vreo 10 minute am vazut politia mergand inspre locul accidentului => rezultatul : un mort si o familie indurerata plus un om marcat pentru tot restul vietii.



Cunosc o gramada de oameni teribilisti la volan care se cred zei cand au volanul in mana. Din pacate unii din ei imi sunt foarte apropiati .
Eu personal am muscato o singura data : veneam dinspre Cluj inspre Oradea , toate bune si frumoase , drum drept , vreme frumoasa , in fata mea 2 tiruri. Mergeau tirurile constant cu 100 km/h . Atunci eu stiind ca pot sa ma duc cu 130-140 km/h constant am zis ca de ce sa nu depasesc. M-am asigurat , venea un bmw din fata dar era la mare departare, am reusit sa depasesc primul tir dar cand sa-l depasesc pe al doilea se apropia bmw-ul. Am incercat sa ma bag intre cele doua tiruri dar supriza : un Tico era intre ele iar nu ma puteam baga nici in fata lui nici in spatele lui: slava Domnului ca a tras tirul am tras si eu , a tras si bmw-ul ca altfel la 160 km/h nu ma vedeam bine cu toate airbagurile din masina. De atunci m-am mai domolit cu viteza si am hotarat sa fiu mai prudent.
Concluzia e ca toti murim o data si-o data dar hai sa nu ne grabim moartea intr-un mod prostesc.
O piesa superba care mie mi-a dat de gandit in acest sens.



Arssura - Sfarsit de drum ( cu Jazza )( album nou )
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

  1. Da, foarte adevarat fratelo :)
    Doar stii dupa ce motto conduc eu, nu ? "Senzatie majora cu 40 la ora", mai ales vara :D :))
    Foarte tare piesa, ia dai un send ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fain articolul, si pe mine ma enerveaza sincer mult astia care merg cu viteza de parca numa ei ar fi pe strada , e pacat totusi ca nu realizeaza la ce riscuri se expun si la ce riscuri expun pe altii
    Ioana

    RăspundețiȘtergere