sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Autonomia ungurilor

In cadrul unui spectacol organizat la Teatrul National din Targu-Mures, liderul UDMR, Marko Bela a spus ca ungurii si-au pierdut patria de doua ori, ultima oara in 1918 si acum au obligatia de a o recastiga. "Datoria noastra e sa recastigam tot ce am pierdut", a spus Marko in fata celor cateva sute de maghiari veniti sa isi manifeste sprijinul pentru candidatii UDMR. "Promitem ca va fi autonomie. Peste trei ani, peste 13 ani sau peste 23 de ani, nu stim exact, dar va fi autonomie", a sustinut Marko Bela.
Deci o-i fi eu rasist intercultural sau cum mama dracului ii zice dar eu nu-i suport fratele meu X( ...Stau si ma-ntreb daca nu avea Vadim dreptate cand spunea ca fiecare ungur care-si doreste autonomie in Romania merita un glontz in cap. La noi in tara ungurii sunt tratati cu respect, le facem scoli, institutii pe cand ei ce ne fac noua la ei in tara?
Am fost la strand in Ungaria la 40 km de Romania si peste 70% erau romani acolo si ghiciti in ce limbi erau anunturile din parc : engleza, germana, ucrainiana si sfanta lor limba intoarsa. Eu cand ma duc la piata vanzatoarea ma intreab "Teashig , poftiti" (n-am scris corect si nici nu-mi pasa "teashig" ala insemnand echivalentul in romana a "poftiti" ) si sa nu o iau pe aia la shuturi? In institutii se vorbeste ungureste, au scoli cu predare in limba maghiara si ce dracu mai vor? AUTONOMIE...daca asta vor ete o dedicatie ptr ei ... (*atentie contine versuri obscene care ar putea fi interpretate rasiste)


Fara numar ptr toti ungurii care vor autonomie si ptr marko bella



si o chestie de umor draga mie

Vacanta MARE :D

3 comentarii:

  1. Nu ma intereseaza defel politica si chiar cred ca ne-ar fi mai bine daca am face parte din Ungaria , asa ca i don`t really care ca stau in Romania sau ca as avea autonomie cu mult ajutor din partea Ungariei
    p.s sariti cu injuraturile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. aici gresesti si te iei dupa toti prostii.. no offence sefule.. daca te-ai documenta ai vedea ca acum 1 an sau cand a fost o petitie pt autonomia ungurilor aici in Bihor.. trebuia sa stranga 20 000 de semnaturi de la unguri dar au strans doar 1000.. tu ce intelegi prin asta?.. eu inteleg un singur lucru.. noi, ungurii, nemtii si cei care traim in Romania suntem atatati de acesti falsi politicieni care se afla in conducerea tarii.. lasati-l in pace pe idiotu de Marko Bela.. ascultati-l in continuare pe Vadim Tudor si o sa ajungeti la sapa de lemn samd.. ungurii de aici sunt mai de treaba ca si multi dintre romani.. de ex bucurestenii, care sunt niste retardati (nu toti)..

    nu compara ungurii din Ungaria cu ungurii de aici.. sunt total diferiti..

    RăspundețiȘtergere
  3. gresit Dani.
    Toti si pana la ultimul ungur gandesc ca Marko Bela, doar ca unii gandesc cu voce tare si altii tac si rabda in mintea lor re-invierea Ungariei Mari.
    poti sa ma crezi, sint jumatate ungur si stiu cum gandesc ungurii poate mai bine ca oricare altul de pe aici.
    Cel mai mare dusman al Tarii si Neamului Romanesc este ungaria si ungurul sovin.
    Dulce la vorba, mereu cu para pe la americani si eu , cu sula pregatita pt a va injunghia pe la spate.. asta e ungurul.
    ori va treziti ori veti ajunge doar niste maghiarizati in curand..
    ca tiganizati incepeti sa fiti si nu va dati seama .. pacat de neamul asta ..

    RăspundețiȘtergere